annesivekuzusu Ağrısı olup doğum başlayan var mı? 40+4 ilk kez alttan muayene oldum belden agri girmeye başladı
Kubrabsyg45 annesivekuzusu evet bende alt muayane oldum uyarı vermiş ebe. Ağrı sancı ertesi gün nişan geldi 😐 3 4 gün oldu halen tık yok 38+2 ym
sagyanak annesivekuzusu oluyor evet alttan muayene sonrası öyle şeyler doktor içeriyi bilerek fazla oynayabiliyor doğum geliyor olabilir. yarın ben de gönüllü çatı isteyeceğim ki bebek gelsin artık😅
annesivekuzusu Sevilayms uzandım biraz geçti ama şuan omzumda sızı şeklinde agri var keske kendi sancim gelse
Kubrabsyg45 Sevilayms evet , hem açıklık baktı hem de çatı muayenesi yaptı dar dedi ama bakalım devlet takipliyim sonuna kadar beklicez normal için dedk
2022bebeki annesivekuzusu Ben yedim hiç de etkilemedi açıkçası aci eşiğinize göre değişir en hayırlısı olsun sizin için ❤️
annesivekuzusu Sevilayms hurma yiyorum inşallah faydası olur yürüyüşe suan ağrılarım izin vermez sanırım 😣
sagyanak annesivekuzusu çömelme yap canım bolca activating labor yaz youtube a onlar bel açma esnetme iyi gelecektir ağrılarına doğum esnasında da yaparsın öğrenmiş olursun
annesivekuzusu sagyanak 40+4 oldum ilk kez olunca tabi baya bi kastım kendimi her yerim tutuldu sanki 😖