Merhaba anneler haftaya kısmetse dogumum var. Gittigim hastaneye dün ödeme yapmak istedik yatıstan sonra alıyoruz dediler indirim talep ettik %10 bir indirim yapabiliriz dediler yanlız fatura isteriz diyince indirim yaptıgımız icin vereniyoruz dediler. Sgk basvuru yapılıp daha sonrasında bi kısmının geri alınabilecegini duydum bilgisi olan varmı acaba?