Denizyy ben şeker yüklemesi yaptırmadım insülin direncim vardi ama hamilelikten önce ketojenik beslendim hamilelikte de çok aşırı dikkat ettim elhamdülillah bende çıkmadı kanlarima sürekli baktırdım hep temiz geldi evde de kendim düzenli ölçtüm ama dediğim gibi çok kilo almamaya ve yediklerime çok dikkat ettim Allah’ın izniyle şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım 33 haftalık olacağım inşaallah