Kızlar aşırı kararsız kaldım iki isim arasında. İkisi de çok hoşuma gidiyor. Tek isim koymak istiyorum o yüzden ikisini birlikte de koymak istemiyorum. Ama seçim yapmak ta çok zor😀 Alâ ismi şapkalı harften dolayı sorun yaratır mı veya söylenişi zor mu olur bilemedim sizce hangi isim?