semii Kızlar merhaba 38+5 teyim bu hafta bebiş gelsin istiyorum ama hiç gelmeye niyeti yok bana göre . Meryem ana otum vardı görümcem şimdiden koy okuyun birazda iç diyor . Bilenlere sorum şu ne okunacak ve içmesem olmaz mı ?
YaseminBatrk semii Meryem ana otu sancı anında konulup okunması lazım diye biliyorum. Ben sancı anında Hastanedeyken koymuştu komşum suya okudular sag olsunlar acilmam hızlı olup dogurmustum çocuklarımı hamd olsun. Suyunu falan içmedim yanımda değildi çünkü önceden yapılinca nasıl olur bilemedim.
Fatma_11 semii Meryem Suresi, Felak, Nas ve Ayetel Kürsi okunur suya koyuldugu anda yani doğum başladığında. Ben şuna çok inanıyorum canım hergun Meryem süresini oku bol bol o doğumu vaktinde getiricektir😊
Kalbiimde2can Bende sanci baslayinca hazirlandigini biliyorum icmene gerek yok ve hazirlarken meryem suresi okunur nas felak ayetel kürside okumakta fayda var🌸
Kalbiimde2can semii rica ederim canim rabbim saglicakla bir avazda bebisini kucagina almayi nasip etsin insallah 🤲🏻🌸