Irazz12 Kızlar kalçe ve bel ağrısından ne hareket edebiliyorum ne uyuyabiliyorum, geçince yürüyüş ve pilateste yapmama rağmen bu haldeyim, önerisi olan bar mı 20+2 deyim
Papatyaaa__ Irazz12 bendede aynı ya bel bacak ağrıları yürürken uyuşuyor ayağım topallıyorum😔😔banada fikir olur durayım burda 19haftayım
babysevgi Irazz12 bende öyleydim magnesıum sülfat vanyo topu aldım ayak küvetıne sokuyorum ayaklarımı birde ağızdan mg tablet alıyorum anca ıyıyım hala ağrıdıgı oluyor ama daha az