NobleMom Bugün tam 10+0 olduk çilek kadarmış minnakım 😍 Sizde durumlar nasıl yeni hamişler kaç haftalıksınız🙂 benim bu ikinci hamileliğim olduğu için şimdiden karnım çıkmaya başladı. Benim gibi hemen karnı çıkan var mı 🙃
NobleMom babysevgi yaaa ne güzel yolun yarısından fazlası bitmiş bile 🙂 bende iki basamaklı haftalara girdim diye seviniyorum işte 😂😂 Bu arada benim kızımda da karnım çok çabuk çıkmıştı iç karnım çok dar muhtemelen. 3 aylık hamileyken baya karnım vardı. Şimdi 2 buçuk aylıkken çıktı var baya karnım 😂
babysevgi NobleMom bnm hiç yoktu 22 deydım ve ınsnlar diodu kaç aylık 5 e girdk diodm bebek nerde diyorlardı bunda 14 de 22 gibi oldum yani
NobleMom babysevgi evet ikinci hamilelikte daha çabuk çıkıyormuş cidden 🙂 Sizin minnakın cinsiyeti ne
NobleMom babysevgi ilki benimde kızdı 4 buçuk yaşında bir kızım var🌸 bu minnakın cinsiyeti henüz belli değil 🙂 bakalım merakla bekliyoruz ❤️