m_k34 aysebaday61 bazıları yapılmıyor sağlık ocağında yanlış çıkma ihtimali oluyor ayrıca devlette yaptırsan daha iyi
m_k34 Yasminella- benim idrarda protein çıktı sağlık ocağında hemen doktora gittim biz buna güvenmiyoruz dedi test istedi tekrar hiç bısey çıkmadı çok şükür sağlık ocağında yanlış çıkıyor bazen