zeynolia Merhaba rica etsem cinsiyet tahmini yapabilir misiniz? 
kabakci-ayseeee Prenses_annesi3 evet evet iki kızım var inşallah hayırlı bide oğlum olsun çok istiyorum
Prenses_annesi3 kabakci-ayseeee benimde iki kizcem var sanırım Buda kız doktor kıza benzetti burdaki çoğu arkadaş ta kız diyor bir kısmı erkek diyor
kabakci-ayseeee Prenses_annesi3 Rabbım ne istiyosan gönlüne göre versin inşallah canim.. bizimki de tam olarak %100 değil ama ikilideki perinatoloji doktorum erkeğe benziyor dedi özel deki doktorum evet bi çıkıntı var 2 hafta sonra daha net olur dedi
cicek52 Zbyde34 keseden ziyade uzunluk ölçüleri, sayısal verilerin bulunduğu kağıt olsa tahmin ederdim. Yoksa keseden, kafadan, sudan sallamasyon tutan veriler bilimsel hiç bir aciklamasi yok.
Prenses_annesi3 kabakci-ayseeee rabbim üçünüde sana bağışlasın insallah evladın farkı olmaz ama ikisinden de olsun istiyor insan Allah razı olsun canım benim insallah seninde hersey gönlünce olur 🌸🌸