Günaydınn..
8 aylık bebegim var ve bi kaç gündür hamile oldugumdan şüpeleniyorum
Başım döndü bi kaç kere , midem bulandı aynı şekilde..
Ve şu an karnımın alt kısmı agrıyor , regl ağrısı gibi belime falan vuruyor..
Çok kıskanç biriyim ben , ilk hamileligimde de kendi kendime kuruntular yapardım , mutluyken birden aklıma kötü şeyler gelirdi ve çok çok mutsuz olurdum , aynı hissleri yaşıyorum..
Bir şey var ki ben kaç aydır emzirmiyorum yanı bebegim meme emmedi ve bıraktım..
Sütüm daha kesilmedi , elimle sıkınca çok az geliyor.. süt varkende hamile kalınmıyormuş..
Bu belirtilerle hamile olmuş ola bilir miyim acaba?
Reglime 6 gün var daha