nurella42 Buhara’da Gül Demet hanıma gidiyorum. Şuanlık memnunum. Daha önceki gebeliğimde Zeynep Kamalak’a gitmiştim. Doğumum da onda oldu. Ama artık buhara da değil özel muayanehane açmış orda bakıyor. Buhara Fatma Aydın da iyi bir doktor. Bana sadece biraz soğuk biri gibi geliyor.