Gulhanim11 ilk 3 4 ay olabiliyor malesef ama geçicek gerçekten sabredin.. midenizi asla boş bırakmayın az az sık sık bişeyler yiyin. Kussanızda yiyin. Ben ilk 4 ay peynir ve ekmek vişne suyuyla yaşadım. 5 kilo vermiştim 4 buçuk ayda. 38+3 olduk hala daha ara ara bulanıyor aç kaldığım zamanlarda. Hemen yine peynir ekmek atıyorum ağzıma geçiyor. Midenin boş kalmasıda çok etkiliyor. Leblebi, galeta, peynir ekmek salatalık. Ara ara bunlardan atıştırın kendinizi yormayın. Yatın dinlenin, temiz hava alın. İnanın geçirmese de rahatlatıyor..