Merhaba bişey sormak istiyorum bende emziriyorum 1 haftalık bebeğim var. Bir öğün emzirme yapmaya çalışıyorum 15 dk 15 dk sağ sol bir öğün sağıp içine mama katıp veriyorum. Fakat tutturamadığım bişey var. Her süte mama karıştırıp verme zamanında göğsümü sağmam gerekiyor yada emdi diyelim hala süt varsa sağmak zorunda kalıyorum ve dolaba koyuyorum. her mamalı süt vaktinde veriyorum. ama sağdığım zaman dolapta süt olunca vakti geçiyor süresi 3 günmüş buzluk süresi 3 aymış. Buna bir düzen yapamadım nasıl yapabilirim akıl verir misiniz siz nasıl ayarlıyorsunuz