Ozgeguney Merhaba kızlar daha önceden doğum tecrübeniz varsa yardımcı olur musunuz acaba? Oğlum yazın doğacak sizce çok parçalı hastane çıkışları kullanışlı mı? Hepsi lazım oluyor mu? Yoksa işe yarayan 4-5 parça mı almalıyım ?
femme Ozgeguney ben temmuz da doğum yapicam oylen 10 lu 10 lu çıkışları almayı düşünmüyorum 3 takım 5 li alicam bi kac tane de zihinli takım ondan sonra kalan hep 3 ay 6 Ay 9 ve 1 yas alicam Allah nasip ederse 💕
KayraVeAnnesi_06 Ozgeguney Benim 9 luydu . BattaNiyesi yoktu Zıbın atlet , alt üst takım , şapka , tulum , çorap , ağız ve omuz mendili , yaka ve hepsinde kullandım
Slaedz Ben dhaa doğum yapmadım ama yaz bebeği olucaksa içine sinen adam akıllı parçalar almak daha mantıklı çünkü çoklu takımlarda giydirsek yazın iç zıbınını üstünü ve pantolonunu giydircez yine 3 parça