Değerli anneler günaydın, dün gece bebek sol tarafimda armut gibi şişti ve ağrı verdi bana hareketlerini hissediyorum el doppleriyle kalbini de dinledim ama korkuyorum hafif kasıkta batma gibi bı histe oluyor 24+5teyim normal mi acaba tecrübelerinizi paylaşır mısınız