Ozqegym bende 32 hf lığım adaşım😉 geçenlerde biraz kasılmam oldu. 4 gün yatırdı Dr gözlem için ... kaldığım oda 2 kişilikti... tek kişilik yada 3 kişilik oda görmedim canım yaaa...belki vardır şu anda bilemiyorum ama şunu söylemem gerek Dr ve personel çok iyi ... odalar temiz ... ilgililer ... bunlar benim için çok mühim... tek kişilik odayı ben de araştıracağım ... ama diğer konularda üniversiteye güvenebilirsiniz... daha önce devlet hastanesi görmemiş biri olarak çok beğendim 👍