Meleklerimm11 39+3 te doğum yaptim ve kanalda uzun süre kaldigi ve crpsi yüksek olduğu için kuvezde kaldi bebegim. O kadar çok aglayip yıpraniyordum ki sütümü etkiledi hep lütfen siz benim gibi yapmayin . Çok uzun bir süreç olmuyor biliyorum eve yalnız dönmek kucağı boş dönmek çok zor ama hepsi geçici. Bol bol sağım yapın gelmese de beyne süt üretimi uyarani verin. Dut hoşafı, still tee ,incir, solgarin takviyesi de epey etkili geçmiş olsun