Fatos_A Merhaba 37+1 olduk oğlumla, bir haftaya kadar normal doğum düşünüyordum ancak aynı sizde oluşan korkulardan ve artık sırt ağrısından durmakta zorlandığım için dün sezaryen için gün aldım haftaya pazartesiye 🫠 Normal doğum anının belirsizliği beni de korkutmaya başlamıştı, ama tabii size sezaryen seçin diyemem. Hakkınızda hayırlısı olsun, nasıl sağlıklı olacaksa öyle kavuşun inşallah bebeğinize ❤️