zeynepinr Arkadaşlar doğumuma az bir zaman kaldı. Derya hanımı öven çok duydum. Muayene ücreti ve doğum ücretleri hakkında bilgisi olan var mı? Veya bu hastaneye gidip başka memnun kaldığınız doktor var mı?
Esce zeynepinr ben Derya hoca takipliyim. İnanılmaz donanımlı ve tatlı bi kadın. 600 tl muayene ücreti. Normal doğum ücreti 9.500 sezaryen ise 14.500
zeynepinr Esce 37.haftamdayım, çevredekiler çok geç kaldığımı, doktorların ciddiye almayacağını söylüyorlar. Bu saatten sonra değiştirmem mantıklı mı bilemedim :(
busrabrbr Esce merhaba , acaba hastane dışında kendisine ulaşım sağlayabiliyormusnuz bir soru sormak istediğinizde acaba , numarasını falan veriyor mu
Esce zeynepinr bence derya hoca anlar sizi, iyi biri herseyden once. Bi kere muayebeye gidin anlarsiniz