iremsenpli11 Ellerim hem şişiyor hemde o kadar çok ağrıyor ve uyuşuyor ki var mı bir çözümü resmen bazen uykumdan uyanıyorum ağrıdan 😔
Selin22 iremsenpli11 tuzlu yemeyin diyorlar bende çok dikkat ederim hatta herkes tuzsuz yemek yapıyorsun der ama bende başladım şişmeye özellikle sabahları 😞
annesininkuzusuu_ iremsenpli11 limonlu su yapın sürahiye , su bittikçe doldurun üstünü , en azından ödemin bir kısmını alır
Sevgii_ iremsenpli11 2 haftayı geçkin süredir benimde öyle sağ elimi kullanamaz hale geldim. Bu bir kaç gündür daha iyi ancak tamamen geçmiş değil. Doktorum doğumdan sonra geçmezse bi doktora görün dedi sinir sıkışması olabiliyormuş
iremsenpli11 Selin22 evet tuz tuz diyorlar ama onla binalakasi yok dediğiniz gibi nerdeyse tuz bile atmıyorum yemeklere ama yine sisiyorum yine sisiyorum hadi sismeyi geçtim çok uyuşuyor ve ağrıyor sorun bu 🤦
TTtutku iremsenpli11 aynı sorun bendefe var ve tuxla alakası yok normalmiş ben sağa yatsam sağ kolum sızlıyo sola yatsam sol kolum bide öyle böyle sızlama feğil yani açıp kapatamıyorum
iremsenpli11 TTtutku evet ya zaten yatamıyoruz sırt üstü,yüz üstü birde sağa sola yatamamaya başladık son haftalar kendimi öyle avutuyorum
TTtutku iremsenpli11 kas iltihaplanması olabilir diye doktora gidicem ben sende fikkat et ben ödemden kaynaklı düşünmüyorum çünkü ödem olsa ayağımda felan da olur