Nurfatma1 Pazar günü lekelenmem oldu acile gittik kalp atışlarını duydum çok şükür ikisininde, doktor kanama alanı filan bişe yok progestana devam et dedi ama hala lekelenmem oluyo arada bi böyle bişe yaşayan oldu mu ?
sutlaacc Nurfatma1 bende yaşadım canım. 12. Haftada kanama yaşadım bir günlük. 14 . Haftada 10 gün lekelenme sürdü azar azar. Şuan 29. Haftamdayım.
Slaedz O haftalarda bende yoğun kanamayla gitmiştim 3 günde anca durmuştu 26. Haftama kadar progestan kullandım birde iğne vurulmuştum
Nurfatma1 Slaedz benim yoğun değildi 2 hafta önce iğne de vuruldum kanama alanı olduğu için şimdi kanama alanı da görmedi ama lekelenme devam ediyor doktor mu yanıldı diye düşünüyorum artık