ecemmmn
salı günü inşallah sezeryana girecegim ama hala epidural mi spinal mi yoksa genel anestezi mi olsam kararsızım sizce ? ne düşünüyorsunuz arkadaşlar
Busraata
Bende salı günü sezeryan olucam ama benimde henüz bir fikrim yok 😊
_RainBow
Ben ilk spinal olmuştum şimdide o şekilde düşünüyorum diğerlerini eledim direk bana daha iyi gelmişti. Baş ağrım biraz fazlaydı ilk oda şekersiz nescafe bitter çikolata cola ve bol sıvı gıdalar alarak yok oldu kiminde de olmuyor bu şikayetler
Ayminaa
Ben genel anestezi olmuştum ilkinde ama bunda spinal istiyorum 🌸 bebişi görmek istiyorum