Evrem_234 Yenidoğan bir takım tabiki de yetmez, ama abartarakta alınmaması gerek bence. Şöyle ben ilk bebeğimde sadece 1 tane 10lu 1 tane 5li takım, zıbın, bornoz falan aldım. Onun dışında kıyafet almadım çünkü kuzenlerimin kızları vardı yenidoğandan 3-6 ay arasına kadar giyeceği şeyleri hep yollamışlardı 2-3 çuval 😅 İnan onların yolladıklarını bile giydirmeye fırsat kalmadan büyüyüverdi kızım. Hediye gelen oldu bir sürü, bazıları etiketleriyle duruyordu hiç yıkamamıştım bile. Öylece toplayıp kıyafet kumbarasına atmıştık (şimdi ki aklım olsa atmazdım ikinciye hamileyim oda kız 😂). O yüzden hani ilk etapta yeteceğini düşündüğün kadar al, elbet hediye gelenler olur falan. Bebek doğduktan sonra baktın ki yetmiyor gidip alınır ona göre. Ben şu an ikinci gebeliğim de öyle yapmayı planlıyorum, çünkü bazılarını gerçekten giydiremeden büyüyorlar 🙂