Slaedz aynı zamanda doğuruyoruz:)) ben almadım eltim göndermiş bana onun kızıda yeni doğdu göndermemiş olsaydı alacaktım istersen büyük al tulumu eylül ekim gibi de giyer doktora giderken tuluma sokarsın üşümez çocuk tam ayını alma giyeceği en fazla 1 ay onda da belki 3 kez anca giyer havalar şuanda bile ısındı