elayaz_ Hatice_1241 benim ilki doğru çıkmıştı erkek ama ikincisi içinde erkek diyordu fakat kız bunda yanıldı 😅
Papatyaaa__ Hatice_1241 ben doğum tarihimi ve sad yazdım doğru çıktı erkek dedi bana ve oğlum oluyor🤭hiç inanmıyordum birde🤣çln takvimine
Hatice_1241 Hayırlısı olsun inşallah iki kızım var gönül isterki bir oğluşum olsun rabbim hepimizkini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ve ben bu bebeğin gelisi spriz oldu bana
Sgkrkmz @Ecemsuakpolat_ merhaba mesela 25 yaşında hamile kaldım ama çin takvimi ısrarla 26 yapmaya çalışıyor hangisi doğru
Hatice_1241 Papatyaaa__ inşallah benimkide öyledir benimkinde de erkek yazıyor kizlarimda da yaptım ama birinde kız birinde erkek cikmisti
Hatice_1241 Ve ben depremden 5 gün sonra gebe kaldığımı öğrendim bu arada deprem zedeyiz çok zor geçiyor hergün sallaniyoruz korkuyorum Antep den katılıyorum uyku yok yemek yiyemiyorum