Tusemciiim ben yurt dışında yaşıyorum benim de ilk gebeliğim doktor dedi ilk gebelikler 41 buçuk haftayı da bulabiliyor. Perşembe günü için randevu verdi dedi o gün gel ultrasona alacağım seni eğer bir sorun yoksa bekleyeceğim eğer varsa da doğuma alacağım zaten ben epidural iğneyle doğum yapacağım öyle istedim prenses doğum diyorlar burda çoğunlukla bütün kadınlar iğneyle doğum yapıyorlar acıyı sancıları hissetmiyorlar