Aleynaseckin ah canım bende ilk zamanlar oturup saatlerce ağlıyordum ben doğumda olucem olucem hisediyorum diye bak 35+3 oldum 26 haftada erken doğum riski çıktı alıyorlardı beebgi az daha zor durdurduk ondan sonra alıştım doğuma şimdi hiç korkum yok kaybetme korkusunu yaşayınca doğum korkusu viz geliyor korkma bak milyonlarca insan doğmuş doğuyor hala herkes başarmış bizde basaricaz doğum bizim genetigimizde var 🙏💞💞