Arkadaşlar 1 ayı geçkin süredir koltuk altımda habire cıban çıkıyor sağlık ocağına gittim kıl dönmesidir ağda vs yapma kıl dışarı atsın kendini dedi krem yazdı kullandım bu sefer yine aynı yerde çıkmış kocaman bana hiç normal gelmiyor çünkü hayatımda ilk defa böyle bir şey yasıyorum. Bir de hep aynı yerde çıkıyor neden olabilir ki sizce