Kızlar 14 haftalık hamileyim geceleri uyku problemi çekiyorum 11 gibi yatıyorum gece 3 gibi kalkıp sabaha kadar oturuyorum öyle….. birde çalışan bir kadınım sabah işe gitmek zorundayım korkuyorum bu durumun bebeğime zarar vermesinden ne yapmalıyım sizce uyku problemi gebelikte normalmi