nur_bebek34 Ne zaman sonra karnınızda çatlaklar oluşmaya başladı . Ben ilk zamanlardan yağ sürüp karnımı nemli olmaya alıştırmak istemiyorum son aylar sürücem .
Momsy410 nur_bebek34 benim 8. Ay bitti 40 gun kaldi doguma hala catlamadim. Korkuyla 9. Aya giriyorum 🥲 3. Aydan itibaren yag ve krem kullaniyorum. Nemli olmaya niye alismasin cildiniz anlamadim. Hep nemli olursa catlamaz
ikikedi-birbebek nur_bebek34 Ben 9 aydır her şeyi kullanıyordum lierac , bioil , hindistan cevizi yağı vs. üstelik hiç atlamadan yapıyordum hiç catlamam olmamıştı taki 9. Aya girene kadar sadece 2 gecede aşırı catladim 🤷🏻♀️😥
AzraFarah nur_bebek34 30+6olduk kızımda da bu hamileliğimde de yağ kullanmadım. Çok su tüketen birisiyim, doktorum çatlak oluşumunu engeller demişti belki onun etkisi vardır
Kubrakck2222 nur_bebek34 36. Haftamızın içindeyiz, hiçbir ürün kullanmadım. Hala çatlağım yok korkuyla bekliyorum 😬😅
nur_bebek34 Momsy410 maşallah ya son aylar sürücem ki karnım son aylar yağa neme alışsın. Bu benim fikrim tabi ama sürebilirim de. Biooil aldım onu kullanacağım.
Momsy410 nur_bebek34 son aylara gelmeden de catlayan var ama bilemedim. Ben garantici oldugum icin erken basladim.
ysmnprltn Vücudunuzu neme alıştırmazsanız kaşıntı gibi şeyler yaşarsınız. Ben 5.aydan itibaren yağ kullanmaya başladım iyi ki de başlamışım. İlk defa birinden vücudum neme alışmasın diye bi şey duydum öyle şey mi olur keşke benim vücudum hep nemli olsa
nur_bebek34 ysmnprltn ben suan 6.ayıma başladım toplamda bir kaç kere tek yağ kullandım bundan sonra düzenli olarak süreyim mi diyorsunuz yani. Ben biraz çatlakların genetik de olduğunu düşünüyorum
ysmnprltn nur_bebek34 başlayın tabii geç bile kalmışsınız. Çatlaklar tamamen vücut yapısıyla alakalı vücudunuz sıkıysa az çatlarsınız değilse çok çatlarsınız.
Laika Ben 4. Ayımdan itibaren başladım lierac ve bioil kullanıyorm cuma doğumum var hiç çatlamadım özellikle bioilden çok memnun kaldım bence ne kadar erken başlarsanız o kaadar iyi
Feyzaclk ysmnprltn tam tersi olmasın o. Bence sıkı olan deri daha çok çatlar. Gevşek olan deri esner ve çatlamaz
ysmnprltn Feyzaclk valla kendimde ve etrafımda gözlemlediklerim hep bu sekilde. Benim vücudum asla sıkı değildir ve baya çatlama oldu. Annem 3 çocuk doğurmasına rağmen sıkı vücuduyla sıfır çatlakla hayatına devam ediyo😂 bu sekilde bi sürü örnek var çevremde
Momsy410 Feyzaclk cilt tipiyle alakasi var bence. Benim hic gobegim yoktu gayet karnim cevrem de yaglanma yok. Hic catlamadim
Momsy410 ikikedi-birbebek ah kiyamam ya iste bundan korkuyorum. Ama cok yoktur yine di mi? Derin mi catlaklar?
ikikedi-birbebek Momsy410 Biraz var acıtıyor ve kaşınıyor üstelik 🥺 aşırı çok diyemem derin değil pek , fakat derim aşırı sıkıydı o yüzden elimden geleni yapsamda pek fayda etmedi 🥰 Artık doğumdan sonra elimizden geleni yapacağız 🤭
Ovgusss Hiç çatlamadım ben 🙈🐣 çokta düzenli krem kullandığımı söyleyemem tamamen vücut yapısıyla alakalı bir durum olduğunu gördüm