Arzuyunus ağızdaki kötü tat sebebiyle mi bunu yaşıyorsunuz yoksa durup dururken tiksindiğiniz için mi? Çünkü kötü tat olayı ben de dahil etrafımda yaşayan insanlar gördüm o hamilelik kaynaklı mideden gelen safra tadıymış özellikle ilk 4 ay rezil bir şekilde o tat ağzımda sürekli vardı şimdi 5.5 aylık olduk çok azaldı ilk güne göre ama bitmedi doğumdan sonra geçiyormuş diyorlar bakalım 😊