Esracim 38+3 deyim. Bir haftadır gece yada sabah uyanınca kollarım ve ellerim kaşınıp kabariyor. Doktora mesaj attım daha cevap yazmadı. Başına gelen var mı ilaç mi dokunuyor anlamadım