Bugün iki hastaneye gittim çünkü artık ağrıdan duramadim belim baldirlarim bacaklarım en önemlisi sezeryan yerim dehşet acıyordu ve kan gelmişti gittim 1 cm açıklık dendi nst girdim sancı var dediler duruma göre bı daha bakalım sezeryan alicaz dedi . bı daha çektirdiler sonra yok bu sancı değil suyun falan gelirse gel dediler .dalga geçtiler oynadılar resmen madem sancı yok niye ikinci kez çektirdin .ben zaten sancı çekiyorum da demiyorum benim sezeryan yerim inanılmaz acıyor ve kan geldi diyorum nisandir diyor 35 haftalıkken geldi benim nişanım bu arada .benim iki doğum arası sadece 13 ay başından belli riskli yani gebeligim .ama devlet hastanesi asla umursamıyor bunu .yat dinlen diyor iyide zaten ben yatarken bile kivrandiriyor bu acı beni diyorum ben bişey yapamam diyor .kafayı yicem adım atamıyorum kızlar bı tane oğlum var daha minik onunla nasıl ilgileniyim .birde zaten borcumuz çok eşim istersen bı kredi daha çekerim ama izin kullanamam oype olursa dedi .asla kıyamam benim yüzümden izinsiz çalışmasına .şimdi ben napayım kızlar canım çok caniyor ama kimse bişey yapmıyor 🥺