Ayselbrr Merhaba arkadaşlar 7. Ayımdayım göğüsümde ciddi çatlaklıklar oluşmaya başladı önerebileceğiniz şeyler varsa lütfen söyler misiniz bu zamandan sonra geçer mi ?
Bircandeniz Ayselbrr bende hiç çatlak yok 9. Ayın içindeyim ama arada kantaron yağını göbeğime falan sürerken göğüslerime de sürüyorum birazda vücut yapımla alakalı olabilir
Papatyaa_01 Ayselbrr benimde çatladı uçları malesef bende lansinoh aldım, ptt avmden sipariş ettim en uygun o sitedeydi :) onu doğumdan bir ay önce kullanmaya başlarsan iyi gelir doğum sonrasıda zorlanamazsın diyorlar ama görecez artık
Hllty Ayselbrr ben doğumdan 2 hafta önce başladım baya yumuşattı içeriği doğal bebek emebiliyor temizlemeye ihtiyaç yok sonrasında