Arkadaşlar benim 5. Haftamdan beri aktif 10. Haftaya kadar hep bi lekelenmem vardı sonra 3 4 günde bir 2 kez geldi ve bin şükür şuanlık yok Rabbimde yaşatmasın kimseye.. doktorum progestanı 1e düşürmüştü artık bi sorun yok bırakalım dedi ama ben halen kullanıyorum bırakmıyorum 😔 lekelenmelerim olduğunda sanki travma yaşadım o korku stres aynılarını yaşayacağım korkusuyla sanırım bırakmıyorum bişey olacak diye korkuyorum Rabbime emanetler tabi olanın önüne geçemeyiz ben ne yapayım ya doktorumu dinlemem gerek biliyorum ama bunu kafama anlatamıyorum 😏