mickey Merhaba arkadaşlar. 3 gün önce aşılama yapıldı (2.ci defa ) doktor ağrın olabilir demişti. Ama herhangi bir ağrı yada kasıklarda batma hissi gibi bir şey yok. Yani hiç bir şeyim yok. Burada da sürekli okuyorum kasıklarda ağrı olması sonucu hamile olduğumu öğrendim yada hamilelik belirtileri arasında kasıklarda ağrı diye yazılar okuyorum. Bende hiç bir tık yok acaba aşılamam tutmadımı ki 😞 Yine tutmayacak diye çok üzülüyorum. Aşılama olanlar bilgi verebilir mi acaba. İllaki ağrı olması şart mı. Ağrısı olmadan da aşılaması tutan var mı ? teşekkürler🌸
Babybulut mickey Merhaba aşılama ilgili pek bir şey diyemem ama herkeste aynı belirtiler olmuyor kimi kasık agrısı karın agrısı çekerken kimisinde h bir belirti olmuyor bu nedenle kimse net birsey diyemez ben tüp bebek yaptım mesela ilk ikisinde sıfır belirti ama üç de kabızlık da yaşadım kasıgımda iğne batar gibi birseyler de vardı hemde transferden bir saat sonra başladı bende senin gibi çok araştırdım ama vücut yapısı farklı olduğu için net birsey söylemek doğru değil
mickey Başlığa kaynana yada görümce dedikodusu mu yazmalıydım acaba 🤔 Yardımcı olacak bir Allah’ın kulu bile yok. Elimden geldikçe herkesin postuna yardımcı bilgiler yazıyorum ama kimse benimle tecrübesini paylaşmıyor 😞üzücü bir durum gerçekten
Yaprak- mickey canım bir bilgim yok ama kendimden örnek vereyim 0 belirtiyle hamile olduğumu öğrenmiştim adetim bide 10gün geçmiş haberim yok
Busekrgz Merhaba, bende 6 gün önce aşılama yaptırdım ilk aşılamam.. 6 günden beri full uyuyorum ilk 4 gün iştahsızlık vardı şu an çok yok. Göğüs ağrısı kasıkta regli ağrısı gibi ağrım var. Doktoruma danıştım uyku ve iştahsızlıktan dolayı gebelik şu an için çok erken olduğunu ama hormonsal olabileceğini söyledi.. inşallah isteyen herkesin tutar 🤲🏻