Edasu52 Kızlar merhabaidt yumurta ikizlerini bekliyorum inşallah 30. haftamdayım büyük ihtimalle sezeryan olurum mesane pedi ve depend gerekli mi sizce normal doğumda gerekiyormuş ama sezeryanda bilemedim tecrübeli annelerime sormak istedim 🙃
nermin08 Edasu52 Kesinlikle depend bende sezeryan oldum ve depend kullandım hiç sızdırma yapmadi çok memnun kaldım. Sezeryanda da çok kanama oluyor .
aysenurlina_00a Edasu52 sezeryanda depend onermedi benim doktorum. Sezeryan yeri hava almadigi icin nemli birakiyo depend istemiyorum dedi bilgin olsun canim senin doktorun ne der bilmiyorum
Edasu52 aysenurlina_00a sipariş vermiştim o zaman bi doktoruma soruyum gerek görmezse bu hafta sorarım iade ederim
NobleMom Edasu52 normal ya sezaryen doğum kanamayı değiştirmez ki. bana doğumdan sonra hastanede hasta bezi takmışlardı. İki gün o bezden kullanmıştım çok iyi olmuştu. Eve geçincede mesane pedi kullanmaya başlamıştım. Oda çok iyiydi memnundum. Depent külotlar çok iyi deniyor ama en büyük bedeni xl. battal bedenler yok yani. Doğumdan sonra karın hemen inmiyor. O karına xl külot gelmez diye düşünüp almamıştım ben. Hele bide kilonuz varsa eğer hiç düşünmeyin direk mesane pedi. Oda çok güzel iş görüyor👍🏻
Edafmo Edasu52 ben sezeryan oldum. 5 tane depend kullandım sonrasında ebebekteki lohusa pedinden almıştım onu kullandım şimdi normal ped kullanıyorum. Kanama fazlalığı kişiden kişiye değişiyor ama depend çok kullanışlı çok rahat ettim
Nhlhmz11 Edasu52 ablam sezeryandan sonra iki paket depend kullandı daha rahatmis sonra normal ped kullandı, yaklaşık 45 gün kanaması oldu. Bende 36+6 dayım iki paket depend ile normal gece ped aldım
ipekmom_ Edasu52 bende çok araştırdım, genelde hastanede kalınan sürede herkes depend önermiş daha sonrası için normal pede geçmişler. Bende öyle yapıcam 1paket depend aldım, 9tane var içinde zaten bitince normal gece pedine geçmeyi düşünüyorum inşallah 🙏🏻