Nazlii_i Kızlar karın bölgem bildim bileli hep kıllı benim  Hatta bakabilirsiniz 32+1im sizinde böylemi hiç almadım ben karın çevremdeki tüylerimi sanki milletşn pürüzsüz benim kıllı gibi ya
beyzacmvrc Nazlii_i benim de çok olmasa da vardı ama hamilelikte arttı almak istemiyorum sürekli almak zorunda kalırım diye doğumdan sonra dökülür diyolar
SahrasMom311216 Ben alıyorum maalesef. Evet belki doğumdan sonra dökülür ama bende rahatsız olduğum için alıyorum ☹️