Bildiğiniz en iyi bebek maması hangisi arkadaşlar olur da süt gelmezse ne kullanalım
Merveya sma comfort kullanıyorum çok güzel toparladı gaz sıkıntısı falan da olmadı çok şükür
Merveya hipp kullandım 2 sene .. çok memnundum
Hipp organik combiotic kullanıyorum memnunum. Gaz, kabızlık yapmadı