Kızlar kış için bezelye ayıklayıp koymuştum Ağustos’ta bir de ayrıyeten domatesleri küp küp doğrayıp buzdolabı poşetlerine koymuştum. Biz normalde bunları tüketiyoruz ama hamilelikte bir zararı olur mu sizce? Siz kış için ayırdıklarınızı kullanıyor musunuz dondurucudan