Kızlar allah yardımcınız olsun çok zor dönemlerdi inşallah kısa zamanda geçer 😩😩 bende ağlıyordum sürekli yanımda biri yemek yiyince zoruma gidiyordu ben yiyemiyorum diye hatta eşime bu son bir daha çocuk falan yapmam tadını çıkar diye bağıra bağıra ağlamıştım ama 18. Haftada geçti gitti ama ben serum taktırıyordum çok iyi geliyordu başka hiç birşey fayda etmedi 🙁🙁