Kızlar gece gece aklıma takıldı ben turgutku devlet hastenesine gidiyorum geçen hafta pazartesi 11+3 de kontrole gittim ve bana önümüz çarşamba sabah erken gel ikili test yapalim dedi sorum şu, sabah erken gidip sıra alicam ama ilerleyişi bilmiyorum izmirden gelip gidiyorum o Dr a yada hastaneye giden varsa süreci bana anlatabilir mi sadece kan mi veriyoruz ustrasona falan giriyomuyuz çok soru var sorulacak ama süreci öğrensem yeterli şimdiden teşekkür ederim 🤲😇🥰