Artuni Safiyenurrr bende 38 oldum içimden nezaman doğurcam ben diye çığlık atmak geliyo inşallah tez vakitte sağlıkla kavuşuruz
SahrasMom311216 Safiyenurrr 38+3 oldum her sabah acaba o gün bugün mü diye kalkıyorum ama yok😄 hayırlısı diyelim
Artuni Safiyenurrr aynen bende inliye inliye dönüyorum yatakta.sıkıntı basmaya başladı adet sancılarım artmaya başladı iki gündür her seferinde ümitleniyorum yarın kontrole gidicem bakalım
Safiyenurrr SahrasMom311216 demek ki 40 bekleyecek benim kinin kilosu 3400 almaması lazım fazla doğsa çok iyi olacak😂
Safiyenurrr Artuni benim de öyle uyuyorum ama nasıl sen bir de bana sor Allahım sağlıkla bebeşler gelmeyi nasip etsin😍
babyarslan Safiyenurrr 39+1 dün nişanım geldi ara ara sancım kasılmam oluyor ama geçiyor 🫠 gelmeye niyeti yok henüz
Safiyenurrr babyarslan nişanın geldiyse doğumun yakındır canım doktorum öyle demişti darısı bizim başımıza bari nişanımız gelse😂
Alkan-29 Safiyenurrr 39 haftalık olduk hiç bir belirti yok yürüyüş hurma ada cayi ahududu çayı ananas yiyorum ama yokk gelen giden
Safiyenurrr Alkan-29 bn sadece hurma yiyorum bi de plates egzersizleri yapiyorum açılma için bilmiyorum çatı muaynesi de yapmadı daha
babyarslan Safiyenurrr her sancım geldiğinde bu sefer doğuruyorum sanırım diyorum ama yok kaçıyor sanki sancılar 🥺 hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler de
Emineedrk Safiyenurrr ben 35. Haftama giricem 38 e kadar nasıl dayanırım diye düşünüyorum sanki bebeği ben değil bebek beni doğurucak küçük bı penguen gibiyin 😂🥰