39+6 haftamdayim ve bugün randevum var geçen hafta gittiğimde suyumun azaldığını söyledi doktor tarih verdi geldiğinde hazırlıklı gel dedi suyun yine azalırsa yatisini yapicaz dediler ama benim sancim biseyim yok ve normal doğum olsun istiyorum evde ne yapabilirim ?