BuseS-T _almirasmom benimde 7.30 da yatisim 9 da dogumum olucak canım nasip olursa dogumdan sonra yazarim buraya 🥰
Ege4535 Asena19 benimde 12.30 siz benden önce nasipse doğuracaksınkz gözüme şimdiden uykular girmiyor😄
_almirasmom Asena19 ay gercektenmı canım kacta alcakmıs doktor amelıyata ? Benımkı dıs doktor oldugu ıcın telefonla arıcaklarmıs 🙏
BuseS-T Benimde cuma doğumum var kızlar aksi gibi grip oldum cumaya kadar toparlamam lazim acil tavsiyelerinizi rica ediyorumm 🥺🙏🙏
Ege4535 BuseS-T geçmiş olsun canım bol sıvı al zencefil bal yap c vitamini takviyesi yap nasıl olacak doğumun