yagmur50 Monarosa06 şekerli su gibi düşün çok rahatsız etmiyor içtikten sonra ayağa kalkmamaya çalış canım benim biraz midem bulandı ve başım dönmüştü oturursan birşey olmaz bence
esr07bl Glikosol diye bi marka içmiştim ben 50 lik olandan. Tadı çok güzeldi bence gazozu andırıyordu midem de bulanmamıştı. Sadece içtikten sonra 1 saat aç kalınca mide bulantısı oluyor o da açlıktantı benim. Yemek yiyince geçmişti