ChubbyOrange canım bunlar gebelik belirtilerine de adet belirtilerinede benziyor ama adetin 1 gün geçince test yaparsan çıkar düzenliyse adetin tabi. Geçen ay bende de böyle oldu hatta yerleşme kanaması gibi bişey de oldu adet olacağım günde kan testi yaptırdım gebelik yok dendi sonra 8 gün geçince tam adet oldum malesef seninkide psikolojik olabilir kafanı çok takma yani bide folik asit başla bebeğin gelişimi için çok önemli sağlık ocağından yazdırabilirsiniz. İnşallah hamilesindir ❤