Kızlar merhabalar bugün doktora muayeneye gittim. 34 haftalık gebeyim. Şu geldiğini düşündüm. Muayene ettiler spekulum ile bir test yaptılar. Şükür negatif çıktı su değilmiş. Vajinal enfeksiyonmus. Ama aradan saatler geçti lekelenme tarzında akıntı gibi oldu. Bu normal mi yoksa tekrardan gitmelimiyim?
Biraz kasmıştım kendimi. Ondan olabilir mi ?