Sersev İlk bebeğimde 14 haftada erkek dediler doğru çıktı (erken doğdu yaşamıyor) 2. Bebeğimde şuan 3.5 yaşında 16da kız dendi 17de erkek çıktı 😅 bu gebeliğimde de 15de kıza benziyor dediler 17de kız olduğu kesinleşti En net bence 18de kesinleşiyor çünkü genital bölge gelişimi anca tamamlanmış oluyor ama durum doktora ve ultrason cihazının kalitesine göre değişebilir tabi