Ayseguloprl_ Asliormanci İnan ki bence herkesin aynı olmuyor 34 haftalığım ve bugün yatış verildi nst sancılarım yüksek çıktı bebek doğum kanalına girmeye başlamış bile ve benim normal bir ağrım var sancı olduğunu anlayamadım doktorum bile bu sancıyı nasıl fark etmezsin dedi
Aycicegim6442 Asliormanci bende cok arastirdim dogum agrisi bi anda giriyormus 1 dk falan kivrandiyormus sonra 10 15 dk rahatmis ondan sonra ayni sekilde aniden bir dhaa giriyormus yani ilik ilik ve devamli agriyorsa muhtemelen yalanci sanciymis
beyzakuzu00 Ayırt edememek mümkün değil bariz hissediyorsun zaten baskı ıkınma hissi belden karına doğru yayılan ağrılar vs bu sabah doğum yapmış biri olarak söylüyorum 🥲
Asliormanci beyzakuzu00 hayırlısı olsun öncelikle canım 💕 sağlıkla büyüsün minik benim belimden kasıklarıma giriyor sancı ama gazım da var o mu acaba anlamıyorum ben bebekte bi yere toplanıyor
ikibaloglanannesi Ayırt etmemek mümkün değil. 20 gün önce doğum yaptım. Adet ağrısı gibi girip bir anda şiddetlenen bir şey.
Asliormanci ikibaloglanannesi bi geliyor 2 dakika galan çok agrıyor sonra düzeliyor anlamıyorum benim acı eşiğim biraz düşük